luni, 4 februarie 2013

Copilul meu...

Copilul meu, Imi simti imbratisarea in vantul ce adie cald pe langa tine?
 Simti cum iti sunt un stalp de foc, si o stanca de adapost? 
Simti cum Eu iti sunt al tau Soare? 
Nu ai vrea sa Mi lasi Mie barca vietii tale?
 Te infasor in aripi si fiecare lacrima ti e numarata...
 Astept sa iti ridici mainile, sa ma strangi cu bratele tale asa cum o faceai cand erai un copil nedezlipit de Mine. Oh.. Ti am promis ca vei fi liber, asa ca tu alegi..
. Chiar daca inima mea arde de nerabdare si se frange asteptandu te.
 Iti amintesti cum alergai plangand la Mine sa mi spui ca doare rana ce o ai?
 Cand creZi ca totul se sfarseste de un lucru singur sa ramai sigur: Eu te iubesc. Cu toate durerile si ranile tale, cu toate greselile si ruinele tale, cu toata viata si moartea Mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena