joi, 7 februarie 2013

Iti multumesc, Domnul meu.


Îţi mulţumesc, Domnul meu, pentru atunci când cad, căci Tu mă înveţi sa mă ridic.
Îţi mulţumesc, Domnul meu, pentru rănile ce dor, pentru că mă înveţi să cred într’un Vindecător.
Îţi mulţumesc pentru bucuriile ce le sădeşti în inima’mi slăbănogită pentru că învăţ care este sursa bucuriei depline.
 Îţi mulţumesc şi pentru lacrimi ce adesea’mi umbresc obrazul pentru că desluşesc prin perdeaua ţesută lumina de la capătul drumului.
 Îţi mulţumesc pentru momentele pline de teamă, căci Tu mă înveţi să fiu un soldat plin de curaj.
 Îţi mulţumesc pentru momentele de tăcere din viaţa mea menite să hotărască timpul potrivit pentru toate lucrurile şi să adâncească încrederea mea in planul Tău desăvârşit.
 Îţi mulţumesc că, uneori, vinecarea vine prin lacrimi, iertarea prin dureri şi propăşirea prin încercări.
Îţi mulţumesc că în toate scopul Tău e să mă aduci mai aproape de Tine, să mă îngenunchiezi la tronul Tău, să fiu dependentă de Tine si ca sufletu’mi să aştepte mereu din mâna Ta ajutorul de care am nevoie, să înţeleg că Tu Îmi eşti Înţelepciune, Putere, Ajutor, Lacrimă şi Zâmbet şi să Îţi simt la capăt îmbrăţisarea’Ţi incomparabilă.
Îţi multumesc. 

1 comentarii:

  1. Si eu Ii multumesc pentru ca esti din nou prezenta in blogging ...
    Never give up, never give in ... no matter what ... just keep on going!
    :thumbsup: kid ... si mersi de cuvinte, incurajari, versete ... an' all!
    M.

    RăspundețiȘtergere

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena